OLEKSANDR PONOMARYOV - LYUBLYU TYLKE TEBE

, , Sem Comentários

LYUBLYU TYLKE TEBE
Я люблю тільки тебе

OLEKSANDR PONOMARYOV
Original name: Олександр Пономарьов
Country: Ukraine
ALBUM: ?
LABEL: ?
Genre: Pop
YEAR: 2012
 
      OLEKSANDR PONOMARIOV(Ukrainian: Олександр Пономарьов) born, August 9, 1973, Khmelnytskyi, Ukraine) is one of the most famous singers of Ukraine. He has been awarded the country’s "Singer of the Year" seven times.
   One of Oleksandr's early passions was boxing. Unfortunately, when his eyesight started to deteriorate he was forbidden to fight by his doctor.
Варто чи ні
Жити без тебе?
Я б полетів
З тобою в небо.
Я повернув би час назад
І сказав би так:
 
Приспів:
Я люблю тільки тебе,
Богом дану мені.
Моє серце палає
У вогні, що ти дала мені,
Богом дана одна,
Моя лебідко кохана.
 
Варто чи ні
Жити лиш згадками?
Спомини в сні,
З холоду в жар, з подиха в біль.
Я повернув би час назад
І повторив би так:
 
Приспів:
Я люблю тільки тебе,
Богом дану мені.
Моє серце палає
У вогні, що ти дала мені,
Богом дана одна -
Моя лебідка кохана.
Люблю тебе.
 
Я люблю тільки тебе,
Богом дану мені.
Моє серце палає
У вогні, що ти дала мені,
Богом дана одна -
Моя лебідка кохана.
 
Я люблю тільки тебе,
Богом дану мені.
Моє серце палає
У вогні, що ти дала мені,
Богом дана одна -
Моя лебідка кохана.
Я люблю тебе.

0 comentários:

Postar um comentário