VICTOR LEKSELL - SVAG

, , Sem Comentários
SVAG
VICTOR LEKSELL
SONGWRITERS: CARL SILVERGRAN; FELIX FLYGARE FLODERER; KEVIN HOGDAHL; NIKLAS CARSON MATTSON & VICTOR LEKSELL.
COUNTRY: NORWAY
ALBUM: SVAG
LABEL: SONY MUSIC
GENRE: POP
YEAR: 2020

Victor Leksell (born 4 April 1997) is a Swedish singer from Torslanda. Since his first releases in 2018, his most successful single was released in 2020, called "Svag". The song peaked at number one on the Swedish Singles Chart and it was also certified 3x platinum in the country. On 17 June 2020, Leksell released his debut studio album, Fånga mig när jag faller. It debuted atop the Swedish Albums Chart.
Leksell participated in Idol 2017 where he made it to the Top 21 and qualifying week before being voted off. In 2018, he released the song "Tappat" which received over 5 million streams on Spotify. As of February 2020, the song has amassed over 25 million streams. His fifth single "Svag" peaked at number one on the Swedish Singles Chart, thus becoming Leksell's first single to reach that position. He released the song a few weeks after performing it at Musikhjälpen in 2019. The song held the number one spot for seven consecutive weeks, from week four to week eleven, being replaced by The Weeknd's "Blinding Lights" in the latter week. However, "Svag" returned to number one on the chart in week 12 and stayed there for one week. On 3 May 2020, the song also placed at number one on Sveriges Radio's chart Svensktoppen. The song was subsequently certified 3x platinum in Sweden. It also peaked at number one on the Norwegian chart. He released his sixth single in March 2020, "Fantasi", which peaked at number seven on the Swedish Singles Chart.
On 10 April 2020, Leksell, Molly Sandén and Joakim Berg released a cover of Kent's song "Sverige" and all of its revenue will go to Radiohjälpen's fundraising for the COVID-19 risk groups in Sweden. The song peaked at number 11 on the Swedish Singles Chart. Leksell subsequently performed at the SVT live-show En kväll tillsammans on 11 April 2020, in support of the fundraising. In May 2020, Leksell performed the song "Svag" together with Norwegian singer Astrid S at the border between Norway and Sweden. He will also perform at the Swedish festival "Amaze" on 25 July 2020.
On 17 June 2020, Leksell released his debut studio album, titled Fånga mig när jag faller. The album contains the previously released singles "Vart du sover", "Tappat", "Allt för mig", "Klär av dig", "Svag" and "Fantasi". The album debuted at number one on the Swedish Albums Chart.
Visa dem hur stark du är
Låt dem aldrig se dig fälla tårar
Det är så jag växte upp
Var bara en man och ta det
Allting är okej om någon frågar
Det är så det vart för mig

Och jag kan lyfta flera tusen kilo
Och jag kan ta mig över hav och land
Kan göra nästan allt de ber om

Men jag kan inte va i samma rum som dig
Utan att jag tappar andan
Och varje gång du ser på mig
Känns som att mitt hjärta stannar
Försöker spela svår och stå emot
Men du river mina murar
Jag vet inte vad du gör
Men allting som du gör, det gör mig svag

Våga släppa taget nu
Sluta vara rädd för att bli sårad
Det är så det måste va
Det är väl bara så det är
Kan ändå inte fatta det
För jag kan göra nästan allt de ber om

Men jag kan inte va i samma rum som dig
Utan att jag tappar andan
Och varje gång du ser på mig
Känns som att mitt hjärta stannar
Försöker spela svår och stå emot
Men du river mina murar
Jag vet inte vad du gör
Men allting som du gör, det gör mig svag

Aldrig våga visa mig svag
Men med dig blir det en annan sak
Med dig finns inget annat val
Med dig så vill jag vara svag

Nu vill jag bara vara i samma rum som dig
Och jag vågar tappa andan
Och varje gång du ser på mig
Vill jag ba att tiden stannar

Men jag kan inte vara i samma rum som dig
Utan att jag tappar andan
Och varje gång du ser på mig
Känns som att mitt hjärta stannar
Försöker spela svår och stå emot
Men du river mina murar
Jag vet inte vad du gör
Men allting som du gör det gör mig svag.

0 comentários:

Postar um comentário