EL CHAPO DE SINALOA - SI YO FUERA LADRÓN

, , Sem Comentários
SI YO FUERA LADRÓN
Chapo de Sinaloa
Autor: Chapo de Sinaloa
PAIS: MEXICO
ÁLBUM:  “Triunfador”
GÉNERO: regional mexicano norteña
AÑO: 2012

Ernesto Pérez (born 23 October 1964 in BadiraguatoSinaloaMÉxico) better known by his stage name El Chapo de Sinaloa (Spanish: The Shorty from Sinaloa), is a Regional Mexican singer and actor. He started out professionally as a Norteño singer, but has since been primarily focused with Banda, as well as some Mariachi songs.

          He first played with local groups at age 11 as a clarinetist. Later, he learned to play bass, and found work as a session musician with regional Mexican labels. In the 1990s he signed with EMI Latin and launched a solo career. Since then he has released over a dozen albums, which have been successful both in Mexico and the United States; he has recorded for Sony Discos and D Disa. His 2007 album Te Va a Gustar was his most successful in America and was nominated for a Latin Grammy.

Si yo fuera ladrón
me robaría tus besos
me robaría tus carisias
me robaría tu cuerpo

si yo fuera ladrón
me robaría tus besos
me robaría tus carisias
me robaría tu cuerpo

si te pudiera encontrar
lo que pagara por eso
que me ponga cualquier precio
para que sepan que es cierto

esta locura que siento por ti
es por mirarte de lejos
porque tu no me permites
un segundo de tu tiempo

si yo fuera ladrón
no viviría sufriendo
me metería sin permiso
dentro de tu pensamiento

si yo fuera ladrón
me robaría tus besos
me robaría tus carisias
me robaría tu cuerpo

si te pudiera encontrar
lo que pagara por eso
que me ponga cualquier precio
para que sepan que es cierto

esta locura que siento por ti
es por mirarte de lejos
porque tu no me permites
un segundo de tu tiempo

si yo fuera ladrón
no viviría sufriendo
me metería sin permiso
dentro de tu pensamiento

esta locura que siento por ti
es por mirarte de lejos
porque tu no me permites
un segundo de tu tiempo

si yo fuera ladrón
no viviría sufriendo
me metería sin permiso
dentro de tu pensamiento

0 comentários:

Postar um comentário